Restituties en retouren
Om in aanmerking te komen voor restitutie, moet uw artikel ongeopend zijn of een duidelijke fabricagefout hebben. Het maakt niet uit wanneer het artikel oorspronkelijk is gekocht, maar elk product dat is geopend of kapot is, komt niet in aanmerking voor restitutie of omruiling.
Stuurt u alstublieft GEEN puzzels terug zonder eerst contact met ons op te nemen. Alles wat teruggestuurd wordt zonder dat wij het van tevoren weten, kan tot verwarring leiden. Neem contact met ons op om ons te laten weten dat u van plan bent een puzzel te retourneren, onder vermelding van het originele bestelnummer, dat te vinden is in de orderbevestigings e-mail.
Puzzle Planet dekt de verzendkosten voor items die worden geretourneerd niet. We raden u aan een track & trace service te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen als er onverhopt iets met de verzending of met het transportbedrijf gebeurt.
Verzenden
Om uw product te retourneren, dient u het te verzenden naar:
Zwanebloemlaan 186, Amsterdam, 1087 GD
Zodra de retourzending is verwerkt, wordt u op de hoogte gebracht van de status van uw verzoek, zoals hieronder aangegeven:
Restitutie (indien van toepassing)
Zodra de retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om te laten weten dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie op basis van de staat van de geretourneerde puzzel.
Als het is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed op uw creditcard, PayPal-account of andere oorspronkelijke betalingsmethode toegepast.